如果有一個這樣的男朋友,各位,不要想了,與他共度餘生吧!

這首歌詞寫得很有趣,當我們愛上一個人,就好像有了新的僻好,

你無法與他抽離,無論你怎麼嘗試,

這就是戀愛的滋味吧?

 

Take it or leave it

相愛或分開

Baby take it or leave it

寶貝,選擇吧

But I know you won't leave it

我知道你不想離開我

'Cause I know that you need it

你需要我的吧

Look in the mirror

站在鏡子前

When I look in the mirror

看看自己的樣子

Baby I see it clearer

寶貝,我看的出來

Why you wanna be nearer

你多想在靠近我一點

 

I'm not surprised

我一點也不驚訝

I sympathize, ah

我憐憫你啊

I can't deny

我也說不清

Your appetite, ah

我符合你的口味,啊?

 

You got a fetish for my love

你對我有著某種戀物的情節

I push you out and you come right back

就好像我推開你,你卻又回頭找我

Don't see a point in blaming you

而我也不知道怎麼對你生氣

If I were you, I'd do me too

但如果我是你,我想我也是這樣吧

You got a fetish for my love

就是這種戀物癖

I push you out and you come right back

離去後卻又回頭

Don't see a point in blaming you

我找不到理由責罵你

If I were you, I'd do me too

因為我們是同一種人

You got a fetish for my love

你迷戀上我了吧

 

Reaching your limit

你受夠了

Say you're reaching your limit

你說你已經受夠了

Going over your limit

這已經超出你的極限

But I know you can't quit it

但我知道你卻也不願就這樣棄我而去

Something about me

因為啊

Got you hooked on my body

你愛上的是全部的我

Take you over and under and twisted up like origami

帶你上山下海,任我蹂躪糟蹋

 

I'm not surprised

我一點也不驚訝

I sympathize, ah

我憐憫你啊

I can't deny

我也說不清

Your appetite, ah

我符合你的口味,啊?

 

You got a fetish for my love

你對我有著某種戀物的情節

I push you out and you come right back

就好像我推開你,你卻又回頭找我

Don't see a point in blaming you

而我也不知道怎麼對你生氣

If I were you, I'd do me too

但如果我是你,我想我也是這樣吧

You got a fetish for my love

就是這種戀物癖

I push you out and you come right back

離去後卻又回頭

Don't see a point in blaming you

我找不到理由責罵你

If I were you, I'd do me too

因為我們是同一種人

You got a fetish for my love

你迷戀上我了吧

 

It's Gucci!

The way you walk, the way you talk

妳走路的方式,你說話的方式

I blame you 'cause it's all your fault

我把錯全怪罪到你身上

You're playin' hard, don't turn me off

你努力向我解釋,要我不要拒絕你

You actin' hard, but I know you soft

你裝的對我很兇,其實內心柔軟無比

You my fetish, I'm so with it

我也迷戀上你了,很愛很愛

All these rumors bein' spreaded

流言蜚語滿天亂竄

Might as well go 'head and whip it

說我們打打鬧鬧,完全合不來

'Cause they sayin' we already did it

說的好像真有其事

Call on Gucci if you ever need me

需要的話隨時可以找我

I'll be South Beach in the drop top gleamin'

我一直都在閃耀的南部海灘

Water diamonds, Aquafina

我已經準備好水鑽戒,戴在你的手上

Just need you in a blue bikini

只差妳穿著藍色比基尼來見我了

 

You got a fetish for my love

你對我有著某種戀物的情節

I push you out and you come right back

就好像我推開你,你卻又回頭找我

Don't see a point in blaming you

而我也不知道怎麼對你生氣

If I were you, I'd do me too

但如果我是你,我想我也是這樣吧

You got a fetish for my love

就是這種戀物癖

I push you out and you come right back

離去後卻又回頭

Don't see a point in blaming you

我找不到理由責罵你

If I were you, I'd do me too

因為我們是同一種人

You got a fetish for my love

你迷戀上我了吧

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()