Tell me what I gotta do
告訴我該怎麼做
There's no getting through to you
再也沒有任何方法將你挽回了嗎
The lights are on but nobody's home (nobody's home)
家中的燈光依然亮著,卻像是空城
You say I can't understand
你說我什麼都不懂
But you're not giving me a chance
但你甚至沒給我解釋的機會
When you leave me, where do you go? (Where do you go?)
離開我時,你去哪了?
 
All the walls that you keep building
所有的規則都是你建立的
All this time that I spent chasing
我花了所有的時間陪伴你
All the ways that I keep losing you
換來的卻是你的離去
 
The truth is, you turn into someone else
你變心了吧,說實在的
You keep running like the sky is falling
拚命想逃離我身旁,像是世界末日已然來到
I can whisper, I can yell
我可以喃喃自語,也可以放聲高叫
But I know, yeah I know, yeah I know
但我知道
I'm just talking to myself
我不過是在自言自語罷了
Talking to myself
不過是在對酒當歌
Talking to myself
只有我和我自己
But I know, yeah I know, yeah I know
我明白
I'm just talking to myself
這只是我的自言自語,而你根本壓根聽不見
 
I admit I made mistakes
我承認我犯了錯
But yours might cost you everything
但難道你就完全都對嗎
Can't you hear me calling you home?
我的呼喊,你是否聽見了?
 
All the walls that you keep building
所有的規則都是你建立的
All this time that I spent chasing
我花了所有的時間陪伴你
All the ways that I keep losing you
換來的卻是你的離去
 
The truth is, you turn into someone else
你變心了吧,說實在的
You keep running like the sky is falling
拚命想逃離我身旁,像是世界末日已然來到
I can whisper, I can yell
我可以喃喃自語,也可以放聲高叫
But I know, yeah I know, yeah I know
但我知道
I'm just talking to myself
我不過是在自言自語罷了
Talking to myself
不過是在對酒當歌
Talking to myself
只有我和我自己
But I know, yeah I know, yeah I know
我明白
I'm just talking to myself
這只是我的自言自語,而你根本壓根聽不見
 
All the walls that you keep building
所有的規則都是你建立的
All this time that I spent chasing
我花了所有的時間陪伴你
All the ways that I keep losing you
換來的卻是你的離去
 
The truth is, you turn into someone else
你變心了吧,說實在的
You keep running like the sky is falling
拚命想逃離我身旁,像是世界末日已然來到
I can whisper, I can yell
我可以喃喃自語,也可以放聲高叫
But I know, yeah I know, yeah I know
但我知道
I'm just talking to myself
我不過是在自言自語罷了
Talking to myself
不過是在對酒當歌
Talking to myself
只有我和我自己
But I know, yeah I know, yeah I know
我明白
I'm just talking to myself
這只是我的自言自語,而你根本壓根聽不見
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()