Harry的新歌!!!
收錄在他的最新專輯裡頭。
"Sweet Creature"是寫給姐姐Gemma 的歌,
Harry和姐姐的感情非常深厚,姐弟情深,
也因此在成名之後,他最捨不得的就是他的姐姐吧!
 
當孩提時期漸漸遠去,兒時的回憶卻越是清晰,從歌詞裡可以得知,Harry和姐姐是無話不談的好朋友,是密不可分的親人,更是他的靠山,他的歸屬呢!
 
其實Gemma也常在Twitter上發文支持弟弟Harry噢~⊙ω⊙
(是說如果我有這麼可愛迷人的弟弟我也會毫無條件支持啊xD)
 
姐姐的畢業照,怎麼可以缺席呢?💕
 
看來真的是"很愛"姐姐啊
 
 
Sweet creature
親愛的妳
Had another talk about where it's going wrong
說我們到底哪裡變了調
But we're still young
我們依舊年輕
We don't know where we're going 
雖然我們不曾知道下段旅途會在哪裡
but we know where we belong
卻知悉我們的歸屬處
No, we started
那是個美好啟程
Two hearts in one home
我們的心屬於彼此
It's hard when we argue
所以當我們爭論時,是那麼令人難過
We're both stubborn, I know
我知道我們都倔強固執
But oh
但,妳知道嗎
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的妳
Wherever I go, you bring me home
無論我走了多遠,妳都將帶我回家
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的
When I run out of rope, you bring me home
當我再也堅持不下時,妳就是我的力量
 
Sweet creature
親愛的妳
We're running through the garden,
憶起我倆在庭院裡奔跑
oh, where nothing bothered us
噢,那是個無憂無慮的時光
But we're still young
直到現在我還能感受那份青春
I always think about you and how
我總是惦記著妳
we don't speak enough
我們話總是聊的不夠多
 
No, we started
那是個美好啟程
Two hearts in one home
我們的心屬於彼此
It's hard when we argue
所以當我們爭論時,是那麼令人難過
We're both stubborn, I know
我知道我們都倔強固執
But oh
但,妳知道嗎
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的妳
Wherever I go, you bring me home
無論我走了多遠,妳都將帶我回家
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的
When I run out of rope, you bring me home
當我再也堅持不下時,妳就是我的力量
 
I know when we started
我知道是從何開始的
Just two hearts in one home
是因為我們的心同一歸屬
It gets harder when we argue
所以當我們爭論,是如此痛苦
We're both stubborn, I know
我們都倔強固執,我很清楚
 
But oh
但,妳知道嗎
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的妳
Wherever I go, you bring me home
無論我走了多遠,妳都將帶我回家
Sweet creature, sweet creature
親愛的妳,親愛的
When I run out of rope, you bring me home
當我再也堅持不下時,妳就是我的力量
 
arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()