close

 

 

覺得這首歌的音樂令人喘不過氣來,

有種被壓著的氛圍,

而且顏色很灰暗的感覺。

(就是傍晚快晚上那時的天空吧)

 

「灰暗街道」的圖片搜尋結果

 

Kiss me on the mouth and set me free

 

「Casablanca kiss」的圖片搜尋結果

 

 

Kiss me on the mouth and set me free

讓我在你的吻中重獲自由

Sing me like a choir

如唱詩班聖潔

I can be the subject of your dreams

我在你的夢裡

Your sickening desire

和你病態的慾望裡

Don't you want to see a man up close?

你不想要一個男人的親密嗎?

A phoenix in the fire

浴火中的鳳凰般

 

So kiss me on the mouth and set me free

所以讓我在你的吻中重獲自由吧

But please don't bite

但請別咬

 

You can coax the cold right out of me

你於我抑鬱時的哄誘

Drape me in your warmth

如包覆於你的溫暖中

The rapture in the dark puts me at ease

黑暗裡的狂喜使我放鬆

The blind eye of the storm

在暴風雨裡閉眼

Let's go for a walk down Easy Street

讓我們走往無憂之地吧

Where you can be reborn

那兒你能重生

 

So kiss me on the mouth and set me free

所以讓我在你的吻中重獲自由吧

But please don't bite

但請別咬

 

Aah, I'm pulling on your heart to push my luck

拚命牽引著你的心,讓我繼續享受這幸運

Aah, cause who's got any time for growin' up?

為樂當及時

Kiss me on the mouth...

請吻著我的雙唇

 

Kiss me on the mouth...

請吻著我的雙唇

Kiss me, kiss me on the mouth and set me free

吻我,讓我在你的吻中重獲自由

Kiss me on the mouth and set me free

讓我在你的吻中重獲自由

Kiss me on the mouth and set me free

讓我在你的吻中重獲自由

Kiss me on the mouth and set me free

讓我在你的吻中重獲自由

 

Kiss me on the mouth and set me free

讓我在你的吻中重獲自由

Sing me like a choir

如唱詩班聖潔

I can be the subject of your dreams

我在你的夢裡

Your sickening desire

和你病態的慾望裡

Don't you want to see a man up close?

你不想要一個男人的親密嗎?

A phoenix in the fire

浴火中的鳳凰般

 

So kiss me on the mouth and set me free

所以讓我在你的吻中重獲自由吧

But please don't bite

但請別咬

arrow
arrow
    文章標籤
    kiss bi bite
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()