最近聽到"Phillip Phillips - Gone, Gone, Gone",

Becky&Maggie整個被洗腦阿~這首歌好好聽(大心)

 

 

When life leaves you *high and dry

當你感到無助,孤立無援

I'll be at your door tonight

我會在你門前守候

If you need help, if you need help.

如果你需要協助,需要任何支援

I'll shut down the city lights,

我會熄滅城市的燈光

I'll lie, cheat,

我會為了你而說謊

I'll beg and bribe

為了你而乞求、賄賂別人

To make you well, to make you well.

我只想讓你好起來

 

When enemies are at your door

當敵軍來襲 在你家門前

I'll carry you away from war

我會想盡辦法帶你脫離戰場

If you need help, if you need help.

若你需援手 若你需要幫助

Your hope dangling by a string

你心中的希望繫在一條細線上

I'll share in your suffering

我會與你一起分擔痛苦

To make you well, to make you well.

我想使你康復

 

 

Give me reasons to believe

給我一個理由去相信

That you would do the same for me.

你也會為我做相同的事情

 

And I would do it for you, for you.

我會為你做任何事

Baby, I'm not moving on

寶貝,我不會離去

I'll love you long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

For you, for you.

只為你,只為你

You will never sleep alone.

你將不會隻身一人

I'll love you long after you're gone

你走後,我愛你依舊

And long after you're gone, gone, gone.

即使你離開已久

 

When you fall like a statue

當你像雕像般墜落(人生失意)

I'm gon' be there to catch you

我會保護你

Put you on your feet, you on your feet.

我會成為你的避風港讓你停歇

And if your well is empty

即便你的井乾涸

Not a thing will prevent me.

也沒有什麼能阻止我保護你的想法

Tell me what you need, what do you need?

告訴我你需要甚麼?

 

I surrender honestly.

我忠誠的向你屈服

You've always done the same for me.

就像過去妳為我做的一樣

 

And I would do it for you, for you.

我會為你做任何事

Baby, I'm not moving on

寶貝,我不會離去

I'll love you long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

For you, for you.

只為你,只為你

You will never sleep alone.

你將不會隻身一人

I'll love you long after you're gone

你走後,我愛你依舊

And long after you're gone, gone, gone.

即使你離開已久

 

 

You're my back bone.

你是我身後的支援

You're my cornerstone.

你是我生命的基石

You're my crutch when my legs stop moving.

你是撐起我的拐杖

You're my head start.

你是我開始的動力

You're my rugged heart.

你是我心的熱情動力

You're the pulse that I've always needed.

你是我的心搏

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum my heart never stops beating...

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

 

 

For you, for you.

只為你,只為你

Baby, I'm not moving on.

寶貝,我不會離去

I'll love you long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

For you, for you.

只為你,只為你

You will never sleep alone.

你將不會隻身一人

I'll love you long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

For you, for you.

只為你,只為你

Baby, I'm not moving on,

寶貝,我不會離去

I'll love you long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

For you, for you.

只為你,只為你

You will never sleep alone.

你將不會隻身一人

I'll love you long, long after you're gone.

你走後,我愛你依舊

 

 

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum, baby, don't stop beating.

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

Like a drum my heart never stops beating...

像鼓聲般,寶貝,不要停止你的熱情

 

 

And long after you're gone, gone, gone.

即使你離開已久

I'll love you long after you're gone, gone, gone.

你走後,我愛你依舊

 

*high and dry=孤立無援

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()