我是Becky,

真沒想到Coldplay居然會跟The Chainsmokers合作

他們也即將要在BRIT頒獎典禮上表演喔

 

完全就是一個:Closer+Everglow的概念...(誤)

這首歌的歌詞還蠻可愛的,

敘述一個女孩子對一個男孩子純潔無瑕的愛,

她不需要英雄,

只需要一個能愛她,能守護她的普通的你。

所以各位,不用再想變成什麼超人蜘蛛人蝙蝠俠的

真正的愛情是不需要有英雄情節存在的,

WAKE UP!

BTW為什麼我一直想到夏洛克說的:

"Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them. "

(別把人們想成英雄,英雄並不存在,就算他們存在,我也不在其列"

所以我就說夏洛克愛的是華生嘛!!!(不要理我)XDDD

 

 

 

 

I've been reading books of old
我翻閱過一本本古老的書籍
The legends and the myths
閱讀過那些傳說和神話故事
Achilles and his gold
阿基里斯與他那如金打造的身軀
Hercules and his gifts
海克力斯的煞人天賦
Spiderman's control
蜘蛛人的無所不能
And Batman with his fists
和蝙蝠俠的行俠仗義
And clearly I don't see myself upon that list
很顯然我完全無法和他們比擬

She said "Where'd you wanna go?
她說"你所想的偉大之路是什麼?
How much you wanna risk?
你想要冒險多少次?
I'm not looking for somebody
我要找到不是別人
With some superhuman gifts
不是有著超能力天賦
Some superhero
像英雄那樣的人
Some fairytale bliss
像經典童話故事裡的天賜角色
Just something I can turn to
我所尋找的是那個
Somebody I can kiss"
我能深情給他一個吻的人"

"I want something just like this
我想要的是像你一樣的人
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh I want something just like this
我找到就是你這樣的人
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo"

"Oh I want something just like this
I want something just like this"
"噢 我所要的 就是像你一樣的人"

I've been reading books of old
我讀過雋永的古老史書
The legends and the myths
翻閱過那些傳奇傳記與神話故事
The testaments they told
古代人們留下的遺囑教條

The moon and its eclipse
在那月蝕的時刻 邪惡來臨時
And Superman unrolls
超人披上披風 奮不顧身衝向天空
A suit before he lifts

在黑暗降臨前拯救世界

But I'm not the kind of person that it fits
可我卻永遠無法那麼勇敢

She said "Where'd you wanna go?

她說"你所謂的偉大是指什麼?
How much you wanna risk?

你該冒險幾次?
I'm not looking for somebody

我找的不是像那樣的人
With some superhuman gifts

有著天賦的超能力
Some superhero

英雄那般的人
Some fairytale bliss

像童話故事裡的救世主
Just something I can turn to

我找的是一個
Somebody I can miss"

能讓我思念不已的人"

"I want something just like this
I want something just like this"

我所想的就是如此

"Oh I want something just like this
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh I want something just like this
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo"

我所想要的 僅此而已

 

 

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()