close

Hi,I'm Maggie :)

 

前些日子很喜歡這首歌,

George Ezra  雖然不是典型的帥哥,

但他的音樂很有自己的Style.

雖然年紀輕輕,

但是身受"Bob Dylan"(美國最偉大的歌手)影響。

這樣有為的年輕人不多阿...

 

「george ezra guitar」的圖片搜尋結果

 

又是個會自彈自唱的英國先生!

 

 

這首歌在描述

一個男子願意為她的愛人

付出他的一切。

 

 布達佩斯有「東歐巴黎」「多瑙河明珠」的美譽。

為匈牙利的首都,

想著繁星相隨的夜晚

愛人為你在多瑙河畔彈琴

是件多美好的事啊><

 

「budapest castle」的圖片搜尋結果

 

 

My house in Budapest

我在布達佩斯的房子

My hidden treasure chest,

我的所有財產

Golden grand piano

、高級鋼琴

My beautiful Castillo

與我富麗的城堡

 

For you

因為你

You

因為你,寶貝

I'd leave it all

我放棄我的一切

 

My acres of a land

包含我的萬頃土地

I have achieved

我的所有成就。

It may be hard for you to,

這或許令你

Stop and believe

難以置信

 

(*2)But for you

但因為你

You

因為你寶貝

I'd leave it all

我放棄我的一切

 

Give me one good reason

給我不放棄這些財富的

Why I should never make a change

好理由

And baby if you hold me

因為如果你願意和我相愛

Then all of this will go away

我甘之如飴

 

 

My many artifacts

我的成堆的古董

The list goes on

還有數不盡的財富

If you just say the words

如果你願意與我相愛

I'll up and run

我皆棄之,朝你奔去

 

(*2)Oh, to you

噢,因為你

You

親愛的因為你

I'd leave it all

我放棄我的一切

 

 

Give me one good reason

給我不放棄這些財富的

Why I should never make a change

好理由

And baby if you hold me

因為如果你願意和我相愛

Then all of this will go away

我甘之如飴

 

Give me one good reason

給我不放棄這些財富的

Why I should never make a change

好理由

And baby if you hold me

因為如果你願意和我相愛

Then all of this will go away

我甘之如飴

 

My friends and family

我的親朋好友

They, don't understand

他們不懂你我

They fear they'd lose so much

他們說我將失去一切

If, you took my hand

如果我和你遠走

 

But for you

但因為你

You

因為你寶貝

I'd leave it all

我放棄我的一切

 

Give me one good reason

給我不放棄這些財富的

Why I should never make a change

好理由

And baby if you hold me

因為如果你願意和我相愛

Then all of this will go away

我甘之如飴

 

 

Give me one good reason

給我不放棄這些財富的

Why I should never make a change

好理由

And baby if you hold me

因為如果你願意和我相愛

Then all of this will go away

我甘之如飴

 

 

My house in Budapest

我在布達佩斯的房子

My hidden treasure chest,

我的所有財產

Golden grand piano

、高級鋼琴

My beautiful Castillo

與我富麗的城堡

 

 

you

因為你

You

因為你,寶貝

I'd leave it all

我放棄我的一切

arrow
arrow
    文章標籤
    lyrics
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()